L’Oréal: Αύξηση 6,8% στις πωλήσεις Α’ Τριμήνου 2018

L’Oréal: Αύξηση 6,8% στις πωλήσεις Α’ Τριμήνου 2018

Ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στο +6,8% σημείωσε ο όμιλος L’Oréal στο α' τρίμηνο του 2018. Στις Νέες Αγορές σημειώθηκε αύξηση  κατά +14.9%, με κυρίαρχη τη γεωγραφική ζώνη Ασίας–Ειρηνικού. 

 

Σχολιάζοντας τα  στοιχεία, ο κύριος Jean – Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της  L’Oréal δήλωσε:

 

«Ο Όμιλος L’Oréal ξεκίνησε το 2018 με μια πολύ δυναμική αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό τρίμηνο, ενώ συνεχίζονται να καταγράφονται έντονες αντιθέσεις.

 

Όλοι οι Κλάδοι σημειώνουν αύξηση. Η L’Oréal Luxe πέτυχε εντυπωσιακές επιδόσεις, επιταχύνοντας τους ρυθμούς ανάπτυξής της, χάρη στη δύναμη των τεσσάρων βασικών μαρκών με παγκόσμια απήχηση -Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani και Kiehl’s - που σημείωσαν αύξηση άνω του 10%. Ο Κλάδος Δερμοκαλλυντικών πέτυχε διψήφια άνοδο, χάρη στην επιτυχία των La Roche-Posay και SkinCeuticals, τη νέα δυναμική της Vichy και το δυναμισμό της CeraVe. Ο Κλάδος Καταναλωτικών Προϊόντων Ευρείας Διανομής ξεκίνησε τη χρονιά με αύξηση, η οποία είναι ακόμα συγκρατημένη και εμφανίζει έντονες αντιθέσεις μεταξύ των διαφορετικών γεωγραφικών Ζωνών: με εξαιρετική απόδοση στην Κίνα, με δυσκολίες που παραμένουν στη Γαλλία και με βελτιωμένες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η L’Oréal Paris σημείωσε ιδιαίτερα καλή απόδοση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Ο σταδιακός μετασχηματισμός  του Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων έχει αρχίσει να αποδίδει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα, τα οποία ωστόσο συγκρατούνται από τη στασιμότητα ορισμένων σημαντικών αγορών της Δυτικής Ευρώπης.

 

Σε γεωγραφικό επίπεδο, κορυφαίο σημείο του πρώτου τριμήνου αποτελεί η επιστροφή στην ισχυρή ανάπτυξη των Νέων Αγορών, ιδιαίτερα στη Ζώνη Ασίας-Ειρηνικού, και ιδίως στην Κίνα, όπου η ζήτηση για εμβληματικές μάρκες παραμένει ισχυρή.

 

Η ψηφιακή επιτάχυνση του Ομίλου βελτιώθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Καναδικής εταιρείας ModiFace, πάροχο καινοτόμων τεχνολογιών που βελτιώνουν τις υπηρεσίες και την εμπειρία της ομορφιάς σε όλες τις μάρκες μας. Επιπλέον, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις3 βρίσκονται στο +33,8%, συνεχίζοντας τη γρήγορη ανοδική τους πορεία, και τώρα αποτελούν το 8,8% των συνολικών μας πωλήσεων.

 

Μέσα σε ένα νομισματικό περιβάλλον το οποίο παραμένει δυσμενές, το πρώτο τρίμηνο αποδεικνύει το δυναμισμό της οργανικής μας ανάπτυξης, προμηνύοντας θετικές εξελίξεις στο μέλλον. Όσον αφορά ολόκληρο το έτος, είμαστε βέβαιοι για την ικανότητά μας να ξεπεράσουμε σε επιδόσεις την αγορά και να αυξήσουμε σημαντικά τις πωλήσεις μας σε συγκρίσιμους όρους, αυξάνοντας ταυτόχρονα την κερδοφορία μας».

 

 

Πωλήσεις Πρώτου Τριμήνου 2018

 

 

Σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα, βάσει συγκρίσιμων ενοποιημένων στοιχείων με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, η αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου L’Oréal ανήλθε στο +6,8%.

Τα καθαρά αποτελέσματα των μεταβολών των ενοποιημένων στοιχείων ήταν +0,6%4.

Η ανάπτυξη με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες ανήλθε στο 7,4%4

Οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο της τάξεως του -8,4%. Με βάση τις ισοτιμίες στις 31 Μαρτίου 2018, όπου €1 = $1.2232 μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, η επίδραση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών στις πωλήσεις για ολόκληρο το 2018 υπολογίζεται περίπου στο -5,2%.

Με βάση τα συνολικά στοιχεία, οι πωλήσεις του Ομίλου, στις 31 Μαρτίου 2018, ανήλθαν σε 6,78 δις ευρώ, δηλαδή -1,0% με βάση τις πωλήσεις του 2017, χωρίς να περιλαμβάνονται οι πωλήσεις της εταιρείας The Body Shop. Η πώληση της εταιρείας The Body Shop ολοκληρώθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου 2017, σύμφωνα με τους κανόνες των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων 5 (IFRS5) που αφορούν τις διακοπείσες δραστηριότητες. Οι αναφερόμενες πωλήσεις του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2017 περιλάμβαναν τις πωλήσεις της εταιρείας The Body Shop, ύψους 197,2 εκατ. ευρώ. Η μεταβολή σε σύγκριση με τις πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2017 είναι -3,8%.

 

Πωλήσεις ανά Λειτουργικό Τομέα και γεωγραφική Ζώνη

 






 

Εκατ. ευρώ

 

 

Πωλήσεις τριμήνου

 

Ανάπτυξη

 

1ο Τρίμηνο 2017

1ο

Τρίμηνο

2018

Σε σχέμε το συγκρίσιμο περσινό διάστημα

Συνολικά στοιχεία

Ανά Λειτουργικό Κλάδο

 

Επαγγελματικά Προϊόντα

Προϊόντα Ευρείας Διανομής

L’Oréal Luxe

Δερμοκαλλυντικά Προϊόντα

 

 

858,2

3,229,2

2,157,1

603,2

 

 

 

797,3

3.070,5

2.252,5

658,4

 

 

+1,9%

+2,6%

+14,0%

+10,2%

 

 

-7,1%

-4,9%

+4,4%

+9,1%

 

Σύνολο Λειτουργικών Κλάδων

 

 

6,847.8

 

6,778.6

 

+6,8%

 

-1,0%

Ανά γεωγραφική Ζώνη

 

Δυτική Ευρώπη

 

Βόρεια Αμερική

 

Νέες Αγορές, εκ των οποίων:

 

-       Ασία Ειρηνικός

-       Λατινική Αμερική

-       Ανατολική Ευρώπη

-       Αφρική, Μέση Ανατολή

 

 

2.136,6

 

1.917,0

 

2.794,2

 

1.671,4

474,7

481,5

166,5

 

 

2.124,8

 

1.735,7

 

2.918,1

 

1.838,5

426,6

477,5

175,6

 

 

+0,4%

 

+2,5%

 

+14,9%

 

+21,1%

0,2%

+6,7%

+18,3%

 

 

-0,6%

 

-9,5%

 

+4,4%

 

+10,0%

-10,1%

-0,8%

+5,4%

 

Σύνολο Λειτουργικών Κλάδων

 

6.847,8

           6.778,6           

 

 

+6,8%

 

-1,0%

 

Σύνολο Ομίλου

 

 

6.847,84

 

6.778,6

 

+6,8%

 

-1,0%

 

 

 

Επαγγελματικά προιόντα: 

 

Στα τέλη Μαρτίου, ο Κλάδος Επαγγελματικών Προϊόντων σημείωσε αύξηση +1,9% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -7,1% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Η ανάκαμψη στις Ηνωμένες Πολιτείες συνεχίζεται και η Ζώνη Ασίας-Ειρηνικού έχει επιστρέψει στην ανάπτυξη.  Η Ανατολική Ευρώπη διατηρεί τη δυναμική της, ωστόσο οι πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη επηρεάζονται από τη βραδύτητα ορισμένων αγορών. Ο ρυθμός ανάπτυξης της Λατινικής Αμερικής επιταχύνεται, με οδηγό τη σημαντική αύξηση στην Βραζιλία.

Οι βαφές μαλλιών εξακολουθούν να επηρεάζονται θετικά από την ισχυρή άνοδο του Shades EQ της Redken και τον δυναμισμό του Dialight της L’Oréal Professionel, καθώς και του SoColor της Matrix. Όσον αφορά τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, η ανανέωση της σειράς Série Expert της L’Oréal Professionnel συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη θεραπεία κομμωτηρίου Fusio-Dose της Kérastase.

 

Προϊόντα Ευρείας Διανομής:

 

Κατά το πρώτο τρίμηνο, ο Κλάδος Προϊόντων Ευρείας Διανομής σημείωσε ανάπτυξη +2,6% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -4,9% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Η L’Oréal Paris επιταχύνει την άνοδό της χάρη σε πρόσφατα επιτυχημένα λανσαρίσματα προϊόντων, όπως είναι το κραγιόν Color Riche Shine, αλλά και χάρη στην καλή απόδοση των προϊόντων περιποίησης του δέρματος. Η ανοδική πορεία επιταχύνεται ιδιαίτερα στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου το επαναλανσάρισμα της Elvive στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών δείχνει να είναι πολλά υποσχόμενο. Υπάρχουν επίσης καλά αποτελέσματα στα προϊόντα μακιγιάζ μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα προϊόντων της Maybelline New York, όπως η μάσκαρα Total Temptation και το κραγιόν SuperStay Matte Ink.

Ο συγκεκριμένος Κλάδος εμφανίζει καλή δυναμική στην Κίνα, την Ινδία και τη Ζώνη Αφρική - Μέση Ανατολή. Ωστόσο, αντιμετωπίζει επίμονες δυσκολίες στη Γαλλία και τη Βραζιλία.

Τέλος, διατηρείται η ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

L’Oréal Luxe

 

Στα τέλη Μαρτίου, η L'Oréal Luxe πέτυχε αύξηση + 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +4,4%  βάσει των συνολικών στοιχείων, σε μια αγορά που παραμένει εξαιρετικά δυναμική.

Οι πωλήσεις στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος επιταχύνονται, αντικατοπτρίζοντας τα εξαιρετικά αποτελέσματα της Lancôme με την επιτυχία του Génifique franchise, και με πρόσθετη ώθηση από το λανσάρισμα της Génifique HydroGel Mask και της Kiehl’s με το Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate. Ισχυρή άνοδο καταγράφει και ο Giorgio Armani, η συμφωνία της άδειας του οποίου επεκτάθηκε έως το 2050, χάρη στην επιτυχία του στον τομέα των αρωμάτων και του μακιγιάζ, με το My Armani To Go Cushion Foundation. Η Lancôme και ο Yves Saint Laurent σημειώνουν γρήγορη ανάπτυξη στα προϊόντα του μακιγιάζ. Το πρώτο τρίμηνο χαρακτηρίστηκε επίσης από το πολλά υποσχόμενο λανσάρισμα του House 99 από τον David Beckham στο Ηνωμένο Βασίλειο, από την επιτυχία του Yes I Am της Cacharel στη Γαλλία, καθώς και από το λανσάρισμα του πρώτου αρώματος της Proenza Schouler, το Arizona, στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η ανάπτυξη του κλάδου αυτού ήρθε κυρίως από την Ασία, ιδιαίτερα την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, όπως επίσης και από τις λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα. H L'Oréal Luxe έκανε ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα για τη χρονιά στη Δυτική Ευρώπη, και ιδίως στην Ισπανία.

Το Τμήμα αυτό εξακολουθεί να έχει θετικά αποτελέσματα στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

 

 

Δερμοκαλλυντικά:


 

O Κλάδος των Δερμοκαλλυντικών προϊόντων ξεκίνησε δυναμικά τη χρονιά με αύξηση +10,2% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +9,1% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Όλες οι γεωγραφικές Ζώνες συνέβαλαν στην ανάπτυξη, με εντυπωσιακές επιδόσεις στην Ασία και τη Βόρεια Αμερική. Η La Roche-Posay λανσάρει το Hyalu B5, τη νέα αντιρυτιδική επανορθωτική σειρά για ευαίσθητες επιδερμίδες και συνεχίζει να αναπτύσσεται σε όλες τις αγορές. Η Vichy διατηρεί καλή δυναμική, επωφελούμενη από τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη πορεία των προϊόντων που λάνσαρε πρόσφατα, το Minéral 89, Liftactiv anti-oxydant & anti-fatigue fresh shot και το Neovadiol Rose Platinium, ιδιαίτερα στην Ασία, τη Βόρεια Αμερική και τη Λατινική Αμερική. Η SkinCeuticals εξακολουθεί να πετυχαίνει εξαιρετικά ποσοστά αύξησης, ιδίως στη Βόρεια Αμερική, και έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις της στην Ασία. Η CeraVe συνεχίζει την ισχυρή της επιτάχυνση στη Βόρεια Αμερική, ενώ παράλληλα αυξάνει σημαντικά το μερίδιό της στην αγορά.

 

 

Περίληψη ανά γεωγραφική Ζώνη

 

Δυτική Ευρώπη:

 

Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση +0,4% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -0,6% βάσει των συνολικών στοιχείων, σε μια δυσμενή αγορά, που συνεχίζει να συναντά δυσκολίες στη Γαλλία.

Η L’Oréal Luxe ξεκίνησε καλά τη χρονιά, κυρίως από τα αρώματα του Giorgio Armani και τα προϊόντα περιποίησης προσώπου της Kiehl’s. Ο Κλάδος των Δερμοκαλλυντικών σημειώνει καλύτερες αποδόσεις σε σχέση με την αγορά, ιδίως χάρη στο δυναμισμό της La Roche-Posay. Το Τμήμα προϊόντων Ευρείας Διανομής διατηρεί καλή δυναμική στα προϊόντα μακιγιάζ, ωστόσο το πλάνο λανσαρίσματος της L’Oréal Paris επηρεάζεται από μια δύσκολη συγκριτική  βάση.

 

 

Βόρεια Αμερική:

 

Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση +2,5% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -9,5% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Ο Κλάδος Προϊόντων Ευρείας Διανομής βελτίωσε το μερίδιο αγοράς του στην αρχή του έτους. Η L’Oréal Paris έκανε μια καλή εκκίνηση για το έτος με το επαναλανσάρισμα της Elvive στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, αλλά και χάρη στην αξιοπιστία των βαφών μαλλιών και των προϊόντων μακιγιάζ. Σε μια δυναμική αγορά, ευνοούμενη από τα προϊόντα περιποίησης δέρματος, η L’Oréal Luxe διατηρεί την ανοδική της πορεία χάρη στις Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani και Kiehl’s, ενώ την συγκρατεί η επιβράδυνση της Urban Decay. Στον Κλάδο των Επαγγελματικών Προϊόντων οι πωλήσεις αυξάνονται χάρη στο δυναμισμό της Redken και της Matrix. Ο Κλάδος των Δερμοκαλλυντικών αυξάνει το μερίδιό του στην αγορά πετυχαίνοντας διψήφια ανάπτυξη, με οδηγούς την εξαιρετική απόδοση του CeraVe και την επιτάχυνση των SkinCeuticals και La Roche-Posay.

 

 

Νέες Αγορές:

 

Ασία – Ειρηνικός: Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση +21,1% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +10,0% βάσει των συνολικών στοιχείων. Η ανάπτυξη προέρχεται κυρίως από τη Βόρεια Ασία, χάρη στην ισχυρή δυναμική της Κίνας και του Χονγκ Κονγκ, όπου όλοι οι κλάδοι σημειώνουν άνοδο, με πολύ καλή απόδοση των μεγάλων μαρκών όπως οι Lancôme, Yves Saint Laurent και L’Oréal Paris, που είναι η πρώτη μάρκα ομορφιάς στην Κίνα5. Τα προϊόντα περιποίησης του δέρματος από τον κλάδο των Δερμοκαλλυντικών εμφανίζουν καλή απόδοση σε ολόκληρη τη Ζώνη. Στη Νότιο Ασία η ανάπτυξη είναι σταθερή, ιδιαίτερα στην Ινδία.

 

Λατινική Αμερική: Η Ζώνη αυτή έχει παραμείνει σταθερή, στο +0,2% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -10,1% βάσει των συνολικών στοιχείων, ενώ μειονεκτεί ο Κλάδος Προϊόντων Ευρείας Διανομής στη Βραζιλία. Ο κλάδος Επαγγελματικών Προϊόντων σημείωσε εξαιρετική απόδοση και η L’Oréal Luxe πέτυχε διψήφιο ποσοστό αύξησης, ενισχύθηκε αφενός από τις L'Oréal Professionnel και Matrix και αφετέρου από τις Giorgio Armani, Lancôme και Yves Saint Laurent. Η Vichy εμφανίζει θετικά αποτελέσματα, με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, χάρη στην επιτυχία του Minéral 89.

 

 

Ανατολική Ευρώπη: Η Ζώνη αυτή εμφανίζει ανάπτυξη +6,7% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -0,8% βάσει των συνολικών στοιχείων. Η Τουρκία και οι χώρες της Κεντρικής Ευρώπης εξακολουθούν να ηγούνται, ενώ οι πωλήσεις στη Ρωσία είναι προσωρινά μειωμένες λόγω της σταδιακής κατάργησης προϊόντων.

 

Αφρική, Μέση Ανατολή: Η Ζώνη αυτή εμφανίζει ανάπτυξη +18,3% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +5,4% βάσει των συνολικών στοιχείων. Όσον αφορά τις δύσκολες αγορές, στα κράτη του Περσικού Κόλπου καταγράφεται ισχυρή ανοδική πορεία, χάρη στην ευνοϊκή βάση σύγκρισης, ενώ όλοι οι άλλοι Τομείς αυξάνουν και πάλι τα μερίδιά τους στην αγορά. Στην Αίγυπτο συνεχίζεται η ανάπτυξη.

 

Στην Υποσαχάρια Αφρική, η Νότιος Αφρική ξεκίνησε το έτος ικανοποιητικά.

 

 

Σημαντικά γεγονότα κατά την περίοδο 1/1/18 έως 31/3/18

 

Ø  Στις 16 Μαρτίου η L’Oréal ανακοίνωσε την απόκτηση της Καναδικής ModiFace, διεθνώς αναγνωρισμένου ηγέτη στη βιομηχανία της ομορφιάς στον τομέα των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης.

Ø  Στις 22 Μαρτίου, οι L’Oréal και Giorgio Armani ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας για την ανανέωση της άδειας συνεργασίας τους έως το 2050.

 

 

Σχετικά με την L’Oréal

 

 

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L'Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2017 πωλήσεις ύψους 26,02 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L'Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L'Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L'Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία "Sharing Beauty With All", θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

 

 

 

Πωλήσεις του Ομίλου 2017/2018 (εκατομμύρια ευρώ)

 

 




 

 

20176

 

2018

 

Πρώτο τρίμηνο:

 

 

 

 

Λειτουργικοι Κλάδοι

The Body Shop

 

 

6.847,8

197,2

 

6.778,6

 

Σύνολο πρώτου τριμήνου

 

 

 7.045,0

 

6.778,6

 

Δεύτερο τρίμηνο:

                               

 

 

 

Λειτουργικοί Κλάδοι

The Body Shop

 

 

6.564,2

 

 

Σύνολο δεύτερου τριμήνου

 

 

6.564,2

 

 

Πρώτο εξάμηνο:

 

 

 

 

Λειτουργικοί Κλάδοι

The Body Shop

 

 

13.411,9

 

 

Σύνολο πρώτου εξαμήνου

 

 

13.411,9

 

 

Τρίτο τρίμηνο:

 

 

 

 

 

Λειτουργικοί Κλάδοι

The Body Shop

 

 

6.097,9

 

 

Σύνολο τρίτου τριμήνου

 

 

6.097,9

 

 

 

Εννεάμηνο

 

 

 

 

Λειτουργικοί Κλάδοι

The Body Shop

 

 

19.509,9

 

 

Σύνολο εννεάμηνου

 

 

19.509,9

 

 

Τέταρτο τρίμηνο:

 

 

 

 

Λειτουργικοί Κλάδοι

The Body Shop

 

 

6.513,8

 

 

Σύνολο τέταρτου τριμήνου

 

 

6.513,8

 

 

Ετήσιο

 

 

 

 

Λειτουργικοί Κλάδοι

The Body Shop

 

 

26.023,7

 

 

Σύνολο έτους

 

 

26.023,7